27.09.2009

"MISTO"

Hmm ... sts-usurile , un alt mijloc prin care unii isi arata gradul de cultura. In afara sa transmita cat sunt de smecheriti , invidiati , barosani , cocalari si pitipoace posesori acestor sts-uri , aceste "filozofii" arata ca traim intr-o tara cu multi "smecheri" (ca doar e la moda) fara IQ. Prea multi prosti pentru o tara asa mica!!!

Ma urasti?! Problema ta. Ma iubesti?! Ce bine. Si eu pe tine . Rea?! Cu cine merita. Bunul meu simt?! Depinde de al tau . Prietenoasa ?! Da. Pentru k vreau si ca pot!

Cand viata iti intoarce spatele…prinde-o de fund

Ma misc ca un melc…. ma doare-n cochilie

Mama prostilor e mereu gravida

Nu sunt rea, sunt smecherita si stiu sa ma fac iubita, hai sa facem o`ncercare, sa vedem care pe care

Spuneti ca nu m-a suportati dar v-a uitati la mine de parca mi-ati fi fani

Nu ai mai vazut mancare de cand se tragea cu arcu

Cei care te critica nu v-or decat sa te schimbe… pentru ca vad in tine ceea ce ei nu au sa fie niciodata

Esti la fel de bine venit ca si telefonul care suna in timpul sexului

Bat covoare cu ochiul mintii

Eu si atat nimeni nu o sa ma schimbe , am fost , sunt si voi fi unicat si de toti invidiat.

Plecat in cautarea punctului G

Eu sunt iubita lui , si chiar daca ma insala , stiu bine e doar o aventura goala , la el in inima eu sunt campioana

Am o nebunie care-ti place tie , am un stil aparte , nu sunt ca toate

Mereu voi fi criticata , de alte invidiata , dar asta ma face mult mai importanta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu