11.09.2009

REPLICI DE BARBATI

Barbati sunt niste copii mai mici cand vine vorba sa se scuze. Sunt ca niste elevi de clasa a 2-a care incearca sa explice invatatoarei ca pisica le-a mancat tema si nu o pot arata.
Cam asa se scuza :

Atunci cand intarzie la intalnire
"Scuze ca ma intarziat ... a avut loc un accident p bulevardul x , si a trebuit sa ocolesc putin , mai bine mai tarziu decat niciodata"

Atunci cand uita ziua in care se implinesc luni/ani de cand e cu cineva :
"Nu am uitat data ... pur si simplu am vrut sa vad daca si tu sti"









Atunci cand insala ( si ea afla )
"Pur si simplu s-a intamplat , sunt barbat , a fost doar o scapare ... Eu pe tine te iubesc...ştii asta , nu?"











Atunci cand se imbata
"Doar ai vazut toti au baut ... ce era sa fac sa stau ca prostu' ... spune si tu?"






Atunci cand isi loveste iubita
"Tu este de vina ca te-am lovit , daca nu ar fii gura aia a ta mare , tu mai adus in starea asta, doar stii ca nu imi place sa dau in tine"

Atunci cand face circ in public
"Ce vrei draga , m-am simtit si eu bine cu prietenii"








Atunci cand femeia il prinde asupra faptului
"Stai ,stai...sa-ti explic....nu e ceea ce pare"










Atunci cand spera cu disperare sa fie iertat
"Te iubesc atat de mult promit sa nu mai gresesc niciodata ... vreau sa fiu toata viata cu tine ... ma ierti ... nu o sa se mai repete promit"

Un comentariu: